Payroll dienstverlening

Een buitenlandse onderneming die als werkgever in België wenst op te treden, moet een hele reeks taken en formaliteiten vervullen, rekening houdend met alle sociale, fiscale en arbeidsrechtelijke regels.

Gemandateerd als uw vertegenwoordiger, zorgt Van Havermaet International voor al uw wettelijke en administratieve verplichtingen.

Vertrouw op ons inzake:

  • voorafgaandelijke DIMONA-meldingen;
  • het afsluiten van een arbeidsongevallenverzekering;
  • het opstellen van de arbeidsovereenkomst;
  • het arbeidsreglement;
  • het aansluiten bij een externe dienst voor preventie en bescherming op het werk.

Daarnaast adviseren wij u over aanwerving, ontslag, loonkostenoptimalisatie en -berekeningen, vakbondseisen en andere HR-aangelegenheden.

Naast het bovenstaande ook:

  • de salarisadministratie;
  • het berekenen en de aangiften van alle verplichte sociale en fiscale bijdragen;
  • het opstellen van alle verplichte Belgische sociale documenten en policies, rekening houdend met de bedrijfseigen cultuur en procedures van uw onderneming

Als u een internationale payroll nodig heeft, werken wij samen met gelijkaardige kantoren in het buitenland. We doen daarbij beroep op onze partners van PrimeGlobal om samen de internationale payroll te coördineren.

Heb je vragen?
Neem contact op met
Anna Mordkowicz


© Van Havermaet International 2024